Creatie van always on content voor DSG, voorheen bekend al De Stiho Groep.
Creatie van always on content voor DSG, voorheen bekend al De Stiho Groep.
De briefing
DSG had de wens om online meer bekendheid te krijgen als goed werkgever. Door middel van goede en passende content wil DSG haar doelgroep bereiken door middel van videocampagnes en organische content.
De oplossing
Het Creatiehuis bedacht een mooi concept voor een employer brand film, waarbij een verhaal werd geschreven dat DSG past als een jasje. Het al bestaande thema "Samen bouwen aan beter" werd doorgetrokken als leidraad voor de employer brand film en de social teasers. Door daarnaast fotografie mee te nemen op de dagen dat we er toch al waren door de filmonames, werd meteen de content geschoten die nu doorlopend wordt ingezet in campagnes, vacaturecampagnes en advertenties.
De door ons gemaakte
video's.
De door ons gemaakte
fotografie.
Statistieken.
Boek een gratis kennissessie met ons.
Het Creatiehuis biedt in 30 minuten een online inspiratiesessie over de beste content voor jouw werken-bij website of campagne. We laten je voorbeelden zien uit de praktijk en de behaalde resultaten.