Employer value proposition

.

Het Creatiehuis bespreking over een EVP

Laat zien wie je bent als werkgever met een

Employer value proposition

In een krappe arbeidsmarkt is onderscheidend vermogen cruciaal. Waarom zou een professional voor jouw organisatie kiezen – en niet voor de concurrent? Het antwoord ligt in een sterke, authentieke Employer Value Proposition (EVP).

En zo ziet een

Employer value proposition

eruit

Volgende
Vorige
bekijk video
No items found.
Volgende
Vorige
bekijk video

En zo ziet

onze fotografie

eruit

No items found.

Wat een

Employer value proposition

oplevert

Wat

Employer value proposition

oplevert

Meer en betere sollicitanten die écht bij je organisatie passen

Lagere wervingskosten door efficiëntere communicatie

Consistente uitstraling in alle wervingskanalen

Wat

Employer value proposition

opleveren

Meer en betere sollicitanten die écht bij je organisatie passen
Lagere wervingskosten door efficiëntere communicatie
Consistente uitstraling in alle wervingskanalen

Gerelateerde projecten

No items found.

Iedere organisatie een uniek verhaal.

Het Creatiehuis biedt unieke en resultaatgerichte content voor arbeidsmarktcommunicatie. Wij helpen jouw bedrijf nieuw talent te vinden met behulp van unieke content, en boosten je employer brand!

Twee machinisten van NS die bij een trein staan en in de camera kijkenEen vrachtwagenchauffeur van Goossens die poseert tijdens het wegrijden in de vrachtwageneen persoon in een oranje jas in een magazijn

Een krachtig EVP onderscheidt je als werkgever

.

Het is de kern van jouw identiteit als werkgever: wie je bent, waar je voor staat, wat je uniek maakt, en waarom mensen bij jou willen werken én blijven. Wij helpen organisaties dit verhaal scherp, onderscheidend en inspirerend neer te zetten.In een arbeidsmarkt waar talent schaars is en concurrentie groot, is een sterk werkgeversmerk onmisbaar. Kandidaten kiezen allang niet meer alleen op functie of salaris – ze willen weten waar een organisatie voor staat, wat je te bieden hebt als werkgever en of ze zich bij je thuis zullen voelen.

Portretfoto van de eigenaar van Het Creatiehuis, Daniel Brouwer
Daniel van het Creatiehuis
Hey Daniel!
Thanks voor de goede sessie. Heel waardevol!
Dat vonden wij ook, zo gaan we goed van start!

Alvast kort kennismaken met ons.

Het Creatiehuis biedt in 30 minuten een online inspiratiesessie over de beste content voor jouw werken-bij website of campagne. We laten je voorbeelden zien uit de praktijk en de behaalde resultaten.