Hoe Olympia informeert en werft door content op maat voor de gloednieuwe werken-bij-website van Olympia.

Werken-bij fotografie
Employer branding film
Social media content

Hoe Olympia informeert en werft door content op maat voor de gloednieuwe werken-bij-website van Olympia.

Werken-bij fotografie
Employer branding film
Social media content
Bekijk het resultaat

De briefing

Olympia, een van de grotere en bekendere uitzendbureau’s van Nederland is altijd op zoek naar goed personeel. Vaak voor de vele opdrachtgevers, maar natuurlijk ook voor Olympia zelf. Olympia heeft meer dan 130 vestigingen en een hoofdkantoor waarvoor het altijd op zoek is naar goede medewerkers. Begin 2023 lanceerde Olympia een gloednieuwe werken-bij website. En koos Het Creatiehuis voor het ontwikkelen van alle content op deze werken-bij website. Begin 2023 lanceerde Olympia een gloednieuwe werken-bij website. En koos Het Creatiehuis voor het ontwikkelen van alle content op deze werken-bij website. De content moest natuurlijk passen bij de eigen stijl. Zo heeft Olympia zelf een tune welke gebruikt moest worden en staat representatie hoog in het vaandel van de uitzender. Door deze stijl door te voeren in de nieuwe content, blijft Olympia herkenbaar voor de doelgroep.

De oplossing

Het Creatiehuis ontwikkelde 8 inhoudelijke video’s. 1 daarvan is gericht op het werkgeversmerk en het “waarom werken bij Olympia”. De andere video’s gaan over de verschillende functies die je bij Olympia kunt uitvoeren, waaronder recruiter, planner, en vestigingsmanager. Van alle content maakte Het Creatiehuis ook korte teasers die Olympia binnen paid ads campagnes uit en aan kan zetten.

Volgende
Vorige
bekijk video

De door ons gemaakte

video's.

No items found.

De door ons gemaakte

fotografie.

Twee mensen die in gesprek zijn en een kop koffie drinken
Lachende vrouw die in een kantoor staat en recht de camera in kijkt
Vrouw aan een bureau die lachend de camera in kijkt
Vier personen in een meeting aan een witte tafel in een kantoor
Twee personen in een informele meeting
Twee personen in een informele meeting
Vrouw die uit het raam kijkt terwijl ze aan het bellen is met oortjes in
Lachende man die in een kantoor staat en recht de camera in kijkt
No items found.

Statistieken.

Olympia

Eva, propositie marketeer

"We ontdekten dat de advertenties met de video’s gemaakt door Het Creatiehuis, ruim 50% extra clicks opleverden dan het materiaal dat we eerder hadden ingezet. Bovendien waren we op zoek naar video’s met sterke engagement. Dat is gelukt: de video’s hebben zichtbaar meer sollicitanten opgeleverd.”

Portretfoto van de eigenaar van Het Creatiehuis, Daniel Brouwer
Daniel van het Creatiehuis
Hey Daniel!
Thanks voor de goede sessie. Heel waardevol!
Dat vonden wij ook, zo gaan we goed van start!

Boek een gratis kennissessie met ons.

Het Creatiehuis biedt in 30 minuten een online inspiratiesessie over de beste content voor jouw werken-bij website of campagne. We laten je voorbeelden zien uit de praktijk en de behaalde resultaten.

Gerelateerde projecten

Goossens Wonen & Slapen
Employer branding film
Werken-bij fotografie

"Eindelijk thuis" - hoe Goossens met employer branding content vacatures invult.

Facilicom/Trigion
Vacaturevideo
Social media content
Werken-bij fotografie

Hoe Facilicom 640 nieuwe medewerkers wist aan te trekken door de inzet van videocontent.

KwikFit
Vacaturevideo
Employer branding film

Hoe KwikFit een employer brand neerzet door video en tegelijk nieuw technisch personeel aantrekt.