Ons werk.

Zeeman
Employer branding film
Werken-bij fotografie
Social media content

Zeeman is voor het hoofdkantoor in Capelle aan den IJssel altijd op zoek naar nieuw talent. Daarom wilde Zeeman een mooie generieke Employer branding film laten maken, waarin goed naar voren komt hoe het is om te werken op het hoofdkantoor van een van de grootste retailers van Nederland.

Goossens Wonen & Slapen
Employer branding film
Werken-bij fotografie

Goossens, een van Nederlands grootste woonwinkel ketens in Nederland (en sinds kort in België) ontwikkelde een nieuwe werken-bij website. Goossens koos Het Creatiehuis om alle content te ontwikkelen voor deze site. Goossens is altijd op zoek naar goede mensen in verschillende werkgebieden. Zowel in de winkels als in de distributie en op het hoofdkantoor zijn medewerkers nodig die de groei van het bedrijf kunnen waarborgen. Door creatie te combineren met techniek, werd een mooie fundering gelegd op de werken-bij website van Goossens.

AxionContinu
Vacaturevideo
Employer branding film
Werken-bij fotografie
Social media content

AxionContinu, een van de grootste zorgorganisaties in de regio Utrecht, heeft net als alle andere zorgorganisaties te kampen met flinke personeelstekorten. Met name in de zorg aan het bed, met functies als verzorgenden, verpleegkundigen en helpenden is het zeer moeilijk om nieuwe medewerkers aan te trekken. En daarom moet een organisatie als AxionContinu flink de schouders eronder zetten om een de beste keuze te zijn als werkgever voor de doelgroep. En hoe kun je dit beter doen dan interessante content te ontwikkelen die goed past bij de doelgroep?

NS Veiligheid & Service
Social media content
Vacaturevideo
Werken-bij fotografie

Het is geen nieuws dat NS altijd op zoek is naar nieuwe medewerkers. In 2023 geldt dat er voor bijna alle werkgebieden bij NS een flink tekort is aan goede mensen. Met name voor de buitenfuncties heersen grote tekorten aan mensen die ervoor kunnen zorgen dat treinen kunnen blijven rijden. Niet alleen machinisten en conducteurs zorgen hiervoor, maar ook veiligheid & service medewerkers zijn een belangrijke spil op de stations en op het spoor. Als NS de veiligheid niet kan garanderen, kunnen er ook geen treinen rijden. Maar zowel mensen die werken binnen veiligheid en binnen service zijn erg gewild bij vele organisaties. Dus hoe laat je zien dat je als NS dé werkgever bent voor deze profielen?

KwikFit
Vacaturevideo
Employer branding film

“Als je een echte autogek bent, dan werk je bij KwikFit”. Met deze slogan trapt KwikFit de nieuwe videocampagne af, welke zij samen met Het Creatiehuis ontwikkelden. KwikFit, het grootste autoservice bedrijf van Nederland is, net als vele andere bedrijven op zoek naar technisch personeel. Niks doen is geen optie meer, want om nieuw personeel aan te trekken moet je de doelgroep verleiden. Dat bedrijven niet meer zonder video kunnen om hun werkgeversmerk aan de buitenwereld te laten zien, dat weten inmiddels veel bedrijven. Ook KwikFit is daar een van.

Heinz
Vacaturevideo
Vacatureteksten

Heinz, natuurlijk bij iedereen bekend van de tomatenketchup, heeft een mega fabriek in Elst. Vanuit deze fabriek wordt onder andere de ketchup gemaakt voor 72 landen in de wereld. Een flinke uitdaging, en zeker als je te weinig mensen hebt die kunnen zorgen dat alle machines in de fabriek goed blijven lopen. Heinz vroeg Het Creatiehuis om mee te denken hoe er snel goede technische mensen kunnen worden gevonden. We verzonnen een plan waarbij vacature video een belangrijk deel zou zijn van de nieuwe recruitment website. En waarbij de teasers (korte edits van de video) op social media hun werk zouden gaan doen.

Werken bij NS
Vacaturevideo
Employer branding film

Wanneer NS een nieuwe werken-bij website laat maken en voor de content kiest voor Het Creatiehuis, kunnen we niks anders zijn dan mega trots. Een mega project, want voor alle functieprofielen die NS heeft, moet video en fotografie komen. Maar liefst 34 video’s en honderden foto’s ontwikkelden we van (bijna) alles wat je bij NS kunt doen. Van Machinist tot data engineer en van conducteur tot winkelmedewerker bij Albert Heijn to go. Het is geen nieuws dat NS altijd op zoek is naar nieuwe medewerkers. In 2023 geldt dat er voor bijna alle werkgebieden bij NS een flink tekort is aan goede mensen.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.